Reklama zezwala na finansową niezależność mediów od państwa. Jednym z głównych celów reklamy jest stworzenie popytu lub też zmodyfikowanie tendencji popytu danego produktu czy usługi. Rozumiejąc, że przy wprowadzaniu do obrotu artykułu, wytwórca stara się poznać rynek dla każdego artykułu, reklama jest sposobem komunikacji, poprzez jaki informacja o artykule jest przekazywana konsumentom (grupie docelowej). Reklama przeważnie stara się osiągnąć tak nazywaną USP, innymi słowy unique selling proposition (ponadprzeciętna propozycja sprzedaży) oraz zakomunikowanie jej konsumentowi.
To może przybrać formę jedynej cechy produktu lub postrzeganej korzyści - a te masz możliwość przedstawić na notesy reklamowe. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, iż względu na rosnącą liczbę wymienników, co raz bardziej tworzy się budowanie marki w reklamie. Polega ona na komunikowaniu cech, które dają pewną osobowość bądź też reputację fabrycznej marce. Oznacza to, że wartość danej marki odróżnia ją od konkurencji, a jej głównym zamiarem jest sprzedaż artykułów, żeby osiągnąć ogromne zyski.
środa, 3 lutego 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz